BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

14/3/12

Σοφά λόγια 1

 
  • Η ευτυχία είναι σαν ένα πολύτιμο έργο τέχνης..
    Ένας σπάνιος πίνακας ζωγραφικής..
    Ένα κύκνειο άσμα σχεδιασμένο σε καμβά από μετάξι
    με χρώματα παρμένα από τα φτερά του Πουλιού του Παραδείσου..
    Μην αφήσεις ποτέ τον αντίζηλο ζωγράφο να πάρει τον κουβά
    με τα χρώματα τις κολάσεως και να τον αδείασει πάνω του!!
 
  • Όλοι οι άνθρωποι έχουν ένα ταλέντο. Το δικό μου είναι να κάνω λάθος. Θα μου πεις όλοι οι άνθρωποι κάνουν λάθη. Sure! Απλά τα δικά μου είναι τρισδιάστατα.
 
  • Όταν κάποιος σε αγαπά, ο τρόπος που προφέρει το όνομά σου είναι διαφορετικός. Ξέρεις ότι το όνομά σου είναι ασφαλές στο στόμα του
 
  • Η ζωή είναι ένας αγώνας διαρκής, σκληρός, αέναος, ανελέητος.

    Βουτάμε στο ρίνγκ της ζωής και το μόνο που ελπίζουμε, είναι να βγούμε όσο το δυνατόν λιγότερο πληγωμένοι γίνεται.
  •  Μερικές φορές οι άνθρωποι βάζουν τοίχους, όχι για να κρατήσουν κάποιους απ'έξω αλλά για να δουν ποιος πραγματικά ενδιαφέρεται για να τους γκρεμίσει..
  • Μη το βαζεις κατω,να πολεμας,να ξεπερνας τις δυσκολιες και μολις ορθοποδησεις να στρεψεις το ενδιαφερον σου σ ενα κοσμο ιδανικο για σενα αποκλειοντας ολους αυτους που σ εφτασαν στο αισχατο σημειο...τοτε εισαι ο νικητης του εαυτου σου!!
  •  Δεν φταίνε οι άνθρωποι που μας απογοητεύουν, φταίμε εμείς που τους δίνουμε μεγαλύτερη αξία απο αυτήν που μπορούν να αντέξουν....!!!!
  • Ο καθένας έχει τρεις χαρακτήρες:
αυτόν που έχει,
αυτόν που δείχνει
κι αυτόν που ...
νομίζει ότι έχει...
  • Μαγκιά δεν είναι να πάς με διαφορετική γυναίκα κάθε μέρα... Μαγκιά είναι να κάνεις την ίδια γυναίκα να νιώθει διαφορετική... κάθε μέρα
  • Ζήτησα από το θεό ΔΥΝΑΜΗ και μου έδωσε ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ για να με κάνει ΔΥΝΑΤΟ.
    Ζήτησα ΣΟΦΙΑ και μου έδωσε ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ για να επιλύσω.
    Ζήτησα ΕΥΗΜΕΡΙΑ και μου έδωσε ΜΥΑΛΟ και ΜΥΣ για να εργαστώ.
    Ζήτησα να ΠΕΤΑΞΩ και μου έδωσε ΕΜΠΟΔΙΑ για να τα υπερβώ.
    Ζήτησα ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΕΙΣ και μου έδωσε ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ και ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ.
    Ζήτησα ΑΓΑΠΗ και μου έδωσε πρόσωπα με προβλήματα να τα ΒΟΗΘΗΣΩ.
    Δεν ΕΛΑΒΑ τίποτα από όσα ΖΗΤΗΣΑ, έλαβα όμως όλα όσα είχα ΑΝΑΓΚΗ.!!
  •  Μερικές φορές, κλείνεσαι τόσο πολύ στον εαυτό σου και νιώθεις φυλακισμένος....
    Αν σκεφτείς, ότι όλοι στη ζωή είναι φυλακισμένοι μέσα στον εαυτό τους, εσύ είσαι ελεύθερος...
  •  Την πρώτη φορά είναι τυχαίο, τη δεύτερη φορά είναι σύμπτωση, την τρίτη εχθρική ενέργεια...

Related Posts with Thumbnails