BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

7/4/15

7 σχόλια που δεν πρέπει ποτέ να πείτε σε…σκυλογονιό

Μερικά πράγματα δεν πρέπει να λέγονται ποτέ. Ακόμη κι αν κάτι σας ακούγεται ωραίο, υπάρχουν κάποια σχόλια που δεν πρέπει ποτέ να κάνετε σε σκυλομπαμπά ή σκυλομαμά. Εδώ θα σας αναφέρουμε 7 τέτοιου είδους σχόλια. Πόσα από αυτά έχετε άραγε ακούσει εσείς;

Μετάφραση: Μαρία Παντούλα
1.«Έχεις σκυλιά, γιατί δεν έχεις παιδιά, σωστά;»
Όχι μόνον είναι ένα αγενέστατο σχόλιο, αλλά και υπάρχουν εκατομμύρια άνθρωποι που απολαμβάνουν και τα δύο είδη παιδιών: Και τα ανθρώπινα, αλλά και τα σκυλοπαιδάκια. Εάν είσαι κάποιος που επέλεξες να κάνεις παιδιά και μετά κοιτάζεις περιφρονητικά εμένα ή κάποιον από τα εκατομμύρια ανθρώπους που δεν έκαναν από επιλογή τους παιδιά, σκέψου δύο φορές προτού μιλήσεις. Δεν είμαστε λιγότερο άνθρωποι, επειδή δεν έχουμε ανθρώπινα παιδιά. Για την ακρίβεια, μερικοί από εμάς νιώθουν πάρα πολύ πλούσιοι, επειδή έχουν αξιωθεί να έχουν στη ζωή τους την παρουσία σκύλου.
2.«Πέθανε ο σκύλος σου; Ε και; Πάρε άλλον»
Παρά το γεγονός ότι, αρχικά, απαγόρευσα στον εαυτό μου να επιτρέψει ξανά σε σκύλο να μπει στη ζωή και στην καρδιά μου, 30 μέρες μετά την απώλεια του σκύλου μου το 2008, έβαλα έναν άλλο σκύλο στη ζωή μου. Για πάρα πολλούς από εμάς η φράση «Ε και, πάρε έναν άλλον», όταν έχουμε χάσει τον σκύλο μας, αφενός δηλώνει έλλειψη ευαισθησίας και είναι εντελώς σκληρό, όσο καλές κι αν είναι οι προθέσεις. Δεν αντικαθιστούμε τους ανθρώπους όταν «φεύγουν» και οι σκυλογονείς αισθάνονται το ίδιο: Η ζωή είναι αναντικατάστατη σε οποιαδήποτε μορφή της.
3.«Τα σκυλάκια δεν πρέπει να επιτρέπονται στα έπιπλα/κρεββάτι»
Σύμφωνα με έρευνα που έγινε από την AmericanPetProductsAssociation,
σχεδόν τα μισά σκυλιά κοιμούνται με τους ιδιοκτήτες τους στα κρεββάτια τους. Το πού και πώς ο καθένας επιτρέπει να ζουν τα σκυλάκια του είναι αποκλειστικά δική του υπόθεση. Πέραν αυτού, κάποιοι από εμάς κοιμούνται καλύτερα, αισθάνονται πιο ήρεμοι και, γενικά, είναι πολύ πιο θετικοί άνθρωποι με την παρουσία ενός σκύλου δίπλα τους.
4.«Αυτό το σκυλί δεν καταλαβαίνει τι του λες»
Μιλάω στο σκυλί μου. Σηκώστε το χέρι σας αν και εσείς συγκαταλέγεστε στα εκατομμύρια ανθρώπων που μιλάνε στα σκυλόπαιδά τους. Το κάνω όταν βάζω μπουγάδα, όταν μπαίνω σε κάποιο κατάστημα φιλικό προς τα κατοικίδια, όταν οδηγώ. Μπορεί να μην καταλαβαίνει τη φράση «Η μαμά χρειάζεται καινούρια παπούτσια», αλλά ξέρει καλά τον τόνο της φωνής μου και ανταποκρίνεται είτε κουνώντας την ουρίτσα του είτε γέρνοντας το κεφαλάκι του. Τα σκυλάκια είναι ζώντες οργανισμοί και είναι γεγονός ότι καταλαβαίνουν πολλά από αυτά που τους λέμε. Ας κοιτάζει, λοιπόν, ο καθένας τη δουλειά του και αν δεν σου αρέσει που μιλάω στον σκύλο μου, μην κρυφακούς!
5.«Θα έπρεπε να κάνεις ευθανασία σ’αυτό το σκυλί. Σου κοστίζει πάρα πολλά χρήματα»
Η απόφαση να κάνεις ευθανασία στο πολυαγαπημένο σου κατοικίδιο είναι πάρα πολύ προσωπική και ψυχικά επίπονη. Το γνωρίζω γιατί το έχω περάσει. Το να μου πει, λοιπόν, κάποιος να κάνω ευθανασία στον σκύλο μου, για να περιορίσω τα έξοδά μου, αποτελεί λόγο να βγάλω εντελώς από τη ζωή μου αυτόν τον άνθρωπο και είμαι σίγουρη ότι δεν νιώθω μόνον εγώ έτσι…
6.«Δεν θα έπρεπε να αφήνεις αυτό το σκυλί να σε φιλάει»
Το στόμα ΜΟΥ, το πρόσωπό ΜΟΥ, το σκυλί ΜΟΥ, η ζωή ΜΟΥ: Αυτοί οι παράγοντες από μόνοι τους αποτελούν τον λόγο που τα φιλιά επιτρέπονται. Αν δεν σου αρέσει, μην κοιτάς!
7.«Θα χαρώ πολύ να έρθεις, αλλά χωρίς τον σκύλο»
Δεν έχω την απαίτηση να μου επιτρέπεται να παίρνω τον σκύλο μου παντού και πάντα, αλλά αν δεν τον θέλεις στο σπίτι σου, επειδή δεν συμπαθείς τα σκυλιά, τότε λυπάμαι, αλλά ούτε εγώ σε συμπαθώ!


Απαγορεύεται η αναδημοσίευση ή το copy paste χωρίς αναφορά στον Μεταφραστή αλλα και τις δύο πηγές (ξενόγλωσση & Ελληνική)
Πηγή:
pet360.com
citycodemag.com

Related Posts with Thumbnails